Metode eficiente impotriva asteniei de primavară

Primăvara este anotimpul când natura revine la viaţă. Dacă te simţi lipsit de energie in această perioadă, inseamnă că de vină este astenia de primavară. Iata cum poţi invinge astenia de primavară in 5 paşi simpli: 

1. Hidratează-te! 

Consumul a minimum 2 l de apă pe zi este vital pentru funcţionarea organismului. 
Pentru că este greu să monitorizezi consumul zilnic de apă, incearcă să ai in permanenţă cu tine o sticlă de 500 ml de apă. 
Componenţa principală a corpului uman este apa, astfel hidratarea este fundamentală iar menţinerea ei este o misiune dificilă. 
Incearcă să eviţi alimentele şi băuturile cu efect diuretic. Pierderea echilibrului, in această sferă, poate conduce la multiple afecţiuni, de la cele ale tractului digestiv până la cele ale pielii. 

2. Respiră!

Asigură-te că ai suficient oxigen! Acesta aduce tuturor organelor din corp, doza de energie necesară. 
Consumă alimente bogate in magneziu, cum ar fi seminţele de in, ce ajută la relaxarea musculaturii aparatului respirator, lăsând astfel o cantitate mai mare de oxigen să patrundă. 

3. Ascute-ţi mintea!

Când te simti lipsit de energie, incearcă să consumi citrice sau alte alimente bogate in vitamina C. 
Efectele benefice ale consumului de vitamina C constau inclusiv in reducerea nivelului hormonilor de stress, ce joacă un rol important  in gradul de vitalitate pe care il ai. 

4. Restartează ficatul!

Atunci când ficatul nu functionează cum trebuie, apare oboseala.
Adaugă meselor tale salate din frunze de rucola şi vei observa rapid efectele benefice. 
Rucola are un puternic efect detoxifiant asupra ficatului şi a vezicii biliare, iar unii medici naturopaţi sustin că aceasta ajută la o mai bună metabolizare a anumitor medicamente şi că ameliorează simptomele unor boli ale ficatului. 

5. Străluceşte! 

Introdu uleiul de cocos in alimentaţie şi in ritualul tău de frumuseţe. Uleiul de cocos, bogat in acizi graşi, dă un plus de energie creierului şi este unul dintre cele mai bune remedii naturale impotriva unui ten cu aspect imbătrânit şi obosit. 
La gătit, foloseşte uleiul de cocos aşa cum foloseşti uleiul de măsline. 
Pentru piele il poţi folosi ca loţiune de corp, după ce ai ieşit din duş.

Specialități: